Classification de la soumission: |
Construction
|
---|---|
Numéro d'enchère: | RFPQ-2481-25 |
Nom de la soumission: | General Contractors for the Construction Fit Out of the Unionville Seniors Hub |
Statut de l'enchère: | attribué |
Date de l'adjudication: | jeu. mai 1, 2025 (EDT) |
Date de publication de la soumission: | mar. janv. 28, 2025 2:45:00 (EST) |
Date de fermeture de la soumission: | lun. févr. 24, 2025 1:00:00 (EST) |
Date limite pour les questions: | mar. févr. 18, 2025 5:00:00 (EST) |
Durée en mois: | 0 |
Type de négociation: | Refer to project document |
Conditions de participation: | Refer to project document |
Enchères électroniques: | Not Applicable |
Langue pour les soumissions d'offres: | English unless specified in the bid document |
Type de soumission: | Online Submissions Only |
Adresse de soumission: | Online Submissions Only |
Ouverture publique: | No |
Description: |
The Region will ONLY accept ELECTRONIC BID SUBMISSIONS submitted through the Region’s Bids and Tenders website for this Request for Proposal. HARD COPY BID SUBMISSIONS WILL NOT BE ACCEPTED. Bids must be submitted and received by the Region no later than 1:00:00 p.m., Eastern Standard Time. BRIEF DESCRIPTION OF WORK: The Region requires a general contractor to construct the fit-out of the Senior Hub located on the ground floor of Unionville Commons at 4310 Highway 7, Markham, Ontario. The exterior shell of the Seniors Hub is built. There are no mechanical and electrical services, equipment, or connections currently in this space. For complete bid details, refer to the RFPQ documents. MANDATORY REQUIREMENT:
For complete bid details, refer to the RFPQ documents. QUESTIONS: Questions related to this RFPQ should be submitted to the Region through the Bidding Website by clicking on the 'Submit a Question' button. ACCOMMODATION REQUESTS: Accommodation requests under AODA should be directed to the Region's Procurement Representative via email to michelle.doiron@york.ca. |
Accès aux documents d'appel d'offres: | L'aperçu des documents d'appel d'offres, les avis d'appel d'offres et les avis d'attribution sont disponibles gratuitement sur le site. Les fournisseurs ne sont pas tenus de s'inscrire à un appel d'offres avant de pouvoir consulter les documents d'appel d'offres non sécurisés. Veuillez noter que certains documents peuvent être sécurisés et qu'il vous sera demandé de vous inscrire à l'appel d'offres pour télécharger et consulter les documents. Pour obtenir une version non sécurisée du dossier d'appel d'offres et/ou pour participer à cette opportunité, des frais annuels ou par offre doivent être payés (frais annuels - 439,90 $, frais par offre - 132,04 $). |
Accord commercial: |
Afficher les accords commerciaux [+]
Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)
Accord de libre-échange canadien (ALEC) |
Catégories: |
Afficher les catégories [+]
|
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.